Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

"Δεν μπορώ να βρω γυναίκα"!


Ο Ροναλντίνιο, που αμείβεται με 450 χιλιάδες ευρώ το μήνα,
θεωρεί πως ο Τύπος της Βραζιλίας ασχολείται με τις εξωγηπεδικές του δραστηριότητες εξίσου με τις εμφανίσεις του στους αγωνιστικούς χώρους με αποτέλεσμα να μην μπορεί να... σταυρώσει γυναίκα!


«Μου είναι δύσκολο να βρω σύντροφο γιατί ό,τι κάνω βγαίνει στις ειδήσεις. Δεν θα σταματήσω να ζω την ζωή μου γιατί ο κόσμος μιλά για μένα, αλλά κάποιες φορές ενοχλεί κάποια δικά μου πρόσωπα. Ολοι οι άνθρωποι θέλουν μια φυσιολογική ζωή. Προσπαθώ να είμαι διακριτικός αλλά δεν με αφήνουν. Η ανακάλυψη των κινητών με κάμερα…με έχει βλάψει», δήλωσε ο «Ρόνι».
Πάντως, παρόλο που ο πρώην άσος της Μπαρτσελόνα θα ήθελε να βρει το έτερο του ήμισυ, δεν είναι ακόμα έτοιμος να νοικοκυρευτεί. «Είμαι πολύ τρελός για να παντρευτώ. Πρώτα πρέπει να σταματήσω τη μπάλα και μετά. Αν και θέλω να παντρευτώ, μου αρέσει και η εργένικη ζωή».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
back to top