![]() |
«Ο αυτοκινητόδρομος δεν μπορεί παρά να είναι ασφαλής,
πολύ ασφαλέστερος από την πρότερη κατάστασή του και σε κάθε περίπτωση είναι το ίδιο ασφαλής ή και παραπάνω από αντίστοιχους δρόμους στην Ευρώπη».
Αυτά υποστηρίζει με επιστολή της η υπεύθυνη επικοινωνίας της εταιρίας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ» κ. Ειρήνη Ζαβρίδου, με αφορμή δημοσίευμα της εφημερίδας«Ελευθερία» με τίτλο «Η αλήθεια για τα διόδια Πυργετού» που υπογράφει ο κ. Αστέριος Χλωρός (και αφορά στον λόγο ύπαρξης των διοδίων του Πυργετού, την ασφάλεια του υφισταμένου αυτοκινητοδρόμου και το πώς χαρακτηρίστηκε ευρωπαϊκή οδός, το ζήτημα της οικολογικής βλάβης κ.ο.κ.).
Σύμφωνα με την «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ» «ο Σταθμός Διοδίων του Πυργετού σχεδιάστηκε για να λειτουργεί αρχικά - δηλαδή κατά την περίοδο κατασκευής των Νέων Τμημάτων - επί του κύριου οδικού άξονα του ΠΑΘΕ (τμήμα του οποίου αποτελεί και η σημερινή Παλαιά Εθνική Οδός) και μετά την ολοκλήρωση των σηράγγων θα συνεχίσει να λειτουργεί αποκλειστικά για την Παλαιά Εθνική Οδό.
Από τον Μάρτιο του 2008, όταν ανέλαβε η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου την αναβάθμιση και τη συντήρηση του υφιστάμενου τμήματος του έργου, η Παλαιά Εθνική Οδός έχει πλήρως αναβαθμιστεί – δηλαδή:
-έχει διαστρωθεί αντιολισθηρός ασφαλτικός τάπητας σε όλο της το μήκος,
- έχει επιδιορθωθεί και λειτουργεί πλήρως και σε όλο το μήκος της ο φωτισμός,
- έχουν ολοκληρωθεί και λειτουργούν όλοι οι ισόπεδοι κόμβοι,
- έχει ολοκληρωθεί και συντηρείται σε εξάμηνη βάση η εγκατάσταση βραχοπροστασίας στην Κοιλάδα των Τεμπών και στις στροφές του Πλαταμώνα
- υπάρχει μόνιμη 24ωρη παρουσία γερανοφόρων οχημάτων σε πλήρη ετοιμότητα μέσα στην Κοιλάδα των Τεμπών,
- υπάρχει 24ωρη παρουσία περίπολων σε ετοιμότητα να επέμβουν σε βοήθεια του χρήστη,
- γίνεται συνεχής περιποίηση του πρασίνου, συνεχής καθαριότητα των χώρων στάθμευσης και των τουαλετών,
- γίνεται χειμερινή συντήρηση και αποχιονισμός
- πραγματοποιείται τακτική συντήρηση της Οδού.
Σχετικά με τα έσοδα από τον Σταθμό Διοδίων Πυργετού (όπως και των υπολοίπων σταθμών διοδίων), συνεχίζει στην επιστολή της η κ. Ζαβρίδου «αυτά χρηματοδοτούν στο σύνολό τους πέραν της κατασκευής των νέων τμημάτων, τη λειτουργία και τη συντήρηση των 230 χλμ. του αυτοκινητόδρομου, η οποία συνεχίζεται αδιαλείπτως και επιμελώς, κάνοντας τη μεγάλη διαφορά με το παρελθόν. Να αναφέρουμε ότι ολόκληρο το τμήμα ΠΑΘΕ Μαλιακός-Κλειδί που διαχειρίζεται η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου έχει ενταχθεί στο διευρωπαϊκό οδικό δίκτυο δυνάμει της υπ’ αρ. 1692/96/ΕΕ απόφασης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Σχετικά με την ανάγκη αποπεράτωσης του Έργου, συμπλέουμε πλήρως με τις απόψεις του κ. Χλωρού ότι το έργο πρέπει άμεσα να ολοκληρωθεί, και προς αυτή την κατεύθυνση κινούνται και οι διαπραγματεύσεις της Εταιρίας με το Δημόσιο. Πιστεύουμε ότι στο σύντομο μέλλον θα μπορέσει να γίνει η επανεκκίνηση των εργασιών ενδυναμώνοντας έτσι τόσο την απασχόληση στην Περιφέρεια όσο και την τοπική αγορά. Αργότερα, με τη θέση σε λειτουργία των νέων τμημάτων θα έρθει σίγουρα και η πολυπόθητη εμπορική και τουριστική αναβάθμιση των περιοχών κατά μήκος όλου του αυτοκινητόδρομου». Καταλήγοντας η υπεύθυνη επικοινωνίας της Εταιρίας επισημαίνει ότι «μέχρι σήμερα δεν υπήρξε καμία οικολογική βλάβη στην περιοχή, όπως ισχυρίζεται ο κ. Χλωρός. Υπάρχει φυσικά προσωρινή επιβάρυνση η οποία όμως θα αποκατασταθεί άμεσα όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες και λειτουργήσουν τα νέα τμήματα. Μάλιστα, όπως έχουμε αναφέρει στο παρελθόν, όταν ολοκληρωθούν τα έργα και ξεκινήσει η λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου μέσω των σηράγγων, θα απαγορευτεί η κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων μέσω της Κοιλάδας των Τεμπών με αποτέλεσμα την απαλλαγή της εξαιρετικού φυσικού κάλλους και μεγάλης περιβαλλοντικής σημασίας Κοιλάδας από τις επιπτώσεις της βαριάς κυκλοφορίας».
Πηγή:thessalianews.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου