![]() |
έχει γίνει ο φάκελος του περιφερειακού του Βόλου, με αποτέλεσμα, ενώ το έργο έχει δημοπρατηθεί από τον Φεβρουάριο και έχει εγκατασταθεί ο εργολάβος, να σημειώνεται νέα καθυστέρηση.
Τα παραπάνω τόνισε σε ενημέρωση προς τα ΜΜΕ ο πρόεδρος του ΤΕΕ Μαγνησίας Σωκράτης Αναγνώστου ο οποίος είχε επικοινωνία με στέλεχος του υπουργείου που του είπε ότι το Ελεγκτικό Συνέδριο (που ελέγχει τη διαδικασία του διαγωνισμού), επέστρεψε τον φάκελο στο ΥΠΟ.ΜΕ.ΔΙ., ζητώντας επιπλέον στοιχεία για το έργο. Το υπουργείο συμπλήρωσε τα στοιχεία αυτά και επέστρεψε μόλις σήμερα τον φάκελο στο Ελεγκτικό Συνέδριο, προκειμένου να δώσει το «πράσινο φως».
Ο φάκελος αφορά την τρίτη εργολαβία, στο τμήμα του περιφερειακού Γορίτσα - Αγριά, το οποίο δημοπρατήθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο και έπρεπε να έχει γίνει η εγκατάσταση του αναδόχου που το ανέλαβε, κάτι τέτοιο όμως, δεν έχει γίνει ακόμη, με αποτέλεσμα να καθυστερεί ακόμη περισσότερο το πολύπαθο έργο.
Στο μεταξύ, σύμφωνα με απάντηση της ΓΓ Δημοσίων Έργων του υπουργείου προς το ΤΕΕ, για τον περιφερειακό του Βόλου, επισημαίνεται ότι στο τμήμα Μπουρμπουλήθρα - είσοδος Βόλου έχει ανατεθεί η οριστική μελέτη οδοποιΐας με τις συνοδές μελέτες, εκτός των γεωτεχνικών, για την ανάθεση των οποίων εξελίσσεται η διαδικασία διαγωνισμού.
Για την παράκαμψη Αγριάς το υπουργείο ενημερώνει το ΤΕΕ ότι υποβλήθηκε η οριστική μελέτη οδοποιΐας παράπλευρου δικτύου και ισόπεδων κόμβων, είναι συμβατική υποχρέωση η μελέτη σήμανσης και ασφάλισης για την οδό και τους ισόπεδους κόμβους. Ακόμη, υποβλήθηκε η προκαταρκτική και η προμελέτη τεχνικών έργων, η οριστική μελέτη υδραυλικών έργων και η οριστική γεωλογική μελέτη. Ακόμη, υποβλήθηκε και εγκρίθηκαν ο προγραμματισμός και η εκτέλεση γεωτεχνικών ερευνών και συμβατική υποχρέωση είναι η σύνταξη μελέτης κτηματολογίου.
Αναφορικά με την παράκαμψη Λεχωνίων το ΥΠΟΜΕΔΙ τονίζει ότι υποβλήθηκαν η προκαταρκτική και η προμελέτη τεχνικών έργων, η οριστική μελέτη υδραυλικών έργων και η οριστική γεωλογική μελέτη, έγινε ο προγραμματισμός και η εκτέλεση γεωτεχνικών ερευνών και συμβατική υποχρέωση είναι η σύνταξη μελέτης κτηματολογίου.
Τέλος, για το τμήμα Κορώπη - Αφέτες, συμβατική υποχρέωση είναι η συμπλήρωση τοπογραφικών υποβάθρων και η απ’ ευθείας οριστική μελέτη του ισόπεδου κόμβου προς Άφησσο, ενώ υποβλήθηκε η οριστική γεωλογική μελέτη. Συμβατική υποχρέωση αποτελούν ακόμη η μελέτη σήμανσης και ασφάλισης για την οδό και τον ισόπεδο κόμβο, η οριστική μελέτη υδραυλικών έργων, ο προγραμματισμός γεωτεχνικών ερευνών και ανάλογη εκπόνηση μελέτης.
Σύμφωνα με το υπουργείο, για το τμήμα Κορώπη - Αφέτες, μετά από πολλές συσκέψεις μεταξύ της υπηρεσίας και του αναδόχου, θεωρήθηκε απαραίτητη η βελτίωση της χάραξης της παλιάς οριστικής μελέτης οδοποιΐας και η σύνταξη του φακέλου περιβαλλοντικών όρων, η ισχύς των οποίων έχει λήξει. Ήδη υποβλήθηκε η σχετική ΜΠΕ και εκκρεμεί η έγκρισή της.
Για το τμήμα παράκαμψη Αγριάς - Λεχωνίων, προέκυψε η ανάγκη μετατόπισης του άξονα λόγω αντιπλημμυρικής προστασίας και οι παράπλευροι οδοί να μην επηρεάσουν πρόσφατα ανεγερθείσες κατοικίες εκατέρωθεν του δρόμου. Ήδη υποβλήθηκε η σχετική ΜΠΕ και εκκρεμεί η έγκρισή της.
Πηγή:magnesianews.gr










0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου