Σάββατο 19 Μαΐου 2012

«Σπαζοντας» τον... δικομματισμο του αθλητισμου



ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΛΕΓΟΥΝ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Ή ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ

Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ ΠΟΥ ΣΑΡΩΝΕΙ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ

Είναι κάποια παιδιά που δεν επέλεξαν τον... δικομματισμό του ποδοσφαίρου ή του μπάσκετ. Δεν πήγαν με το ρεύμα. Πήγαν κόντρα σε αυτό επιλέγοντας ένα άθλημα που το θυμούνται οι περισσότεροι μόνο στις μεγάλες επιτυχίες. Διάλεξαν την άρση βαρών και δείχνουν πως τα πάνε περίφημα. Σηκώνουν με μεγάλη επιτυχία τόσο τα μεγάλα βάρη αλλά και τα βάρη των καθημερινών δυσκολιών που αντιμετωπίζουν στις προπονήσεις.
Στην αίθουσα βαρέων αθλημάτων του ΕΑΚ Λάρισας εδρεύει ο μοναδικός σύλλογος άρσης βαρών της πόλης ο Άτλας. Με προπονητή τον ταπεινό εργάτη Νίκο Σωτηρίου και με ένα επιτελείο ανθρώπων με μεράκι και αγάπη για το συγκεκριμένο άθλημα οι δεκάδες νεαροί Λαρισαίοι προσπαθούν να μυηθούν στην άρση βαρών.
Και να που έρχονται και οι σημαντικές επιτυχίες. Όπως οι πρόσφατες στους πανελλήνιους αγώνες παίδων - εφήβων, που διεξήχθησαν στις Πρέσπες Φλώρινας και στο Πατουλίδειο Αθλητικό Κέντρο. Ο Άτλας Λάρισας εκεί κατέβηκε με τρεις αθλητές, τους Παντελή Ριζούλη στην κατηγορία των 69 κιλών, Στέφανο Μάνο στα 94 κιλά, Μαριγκλέν Ρούσα στα 85 κιλά και έκλεψε την παράσταση. Μεγάλη επιτυχία αποτελούν βέβαια τα 2 χρυσά από τους αθλητές Παντελή Ριζούλη και Στέφανο Μάνο.
O Παντελής Ριζούλης, αν και 14 ετών, αγωνίστηκε και στις δύο κατηγορίες παίδων έως 17 χρόνων και εφήβων έως 20 χρόνων. Στους παίδες κατέκτησε την πρώτη θέση με 90 κιλά αρασέ 107 κιλά ζετέ. Σύνολο 197 κιλά και την 2η θέση στους εφήβους με τα ίδια κιλά. Η επιτυχία του είναι μεγάλη αν αναλογιστεί κανείς ότι οι αντίπαλοί του ήταν όλοι μεγαλύτεροι ηλικιακά από αυτόν. Η επιτυχία του αυτή του ανοίγει τον δρόμο για τη συμμετοχή του στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα παίδων τον Αύγουστο στη Σλοβακία με την εθνική ομάδα.
 «Είμαι χαρούμενος γιατί οι κόποι τόσων μηνών έπιασαν τόπο. Προπονήθηκα σκληρά γι’ αυτούς τους αγώνες με στόχο τη διάκριση και το μετάλλιο. Η πρώτη θέση που πήρα μεγαλώνει τις ευθύνες μου και τώρα χρειάζεται περισσότερη και σκληρότερη δουλειά για να κρατηθώ στην κορυφή. Φυσικά, μεγάλη τιμή για μένα θα είναι η συμμετοχή μου στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Παίδων Άρσης Βαρών τον Αύγουστο στη Σλοβακία με την Εθνική ομάδα. Ευχαριστώ τον προπονητή μου Νίκο Σωτηρίου, που με έχει αναλάβει από 9 χρονών που ξεκίνησα και με έκανε πρωταθλητή Ελλάδος. Επίσης, τους γονείς μου που είναι δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια» τόνισε στην «Ε».
Ο δεύτερος χρυσός αθλητής Στέφανος Μάνος αγωνίστηκε στην κατηγορία 94 κιλών στους εφήβους και κατέλαβε και αυτός την πρώτη θέση με 120 κιλά αρασέ, 140 κιλά ζετέ. Σύνολο 260 κιλά και η πόρτα της Εθνικής έχει ανοίξει διάπλατα για νέες επιτυχίες. Μιλώντας στην «Ε» ανέφερε: «Περίμενα αυτούς τους αγώνες με μεγάλη αγωνία γιατί ήταν η τελευταία χρονιά μου στην κατηγορία των εφήβων και ήθελα οπωσδήποτε να κερδίσω. Προετοιμάστηκα κατάλληλα για αυτούς τους αγώνες και οι κόποι μου, ανταμείφθηκαν και τώρα αντικρίζω το μέλλον με περισσότερη αισιοδοξία. Ευχαριστώ τον προπονητή μου Νίκο Σωτηρίου που με προπονεί από μικρό παιδί και καταφέραμε μαζί να φτάσουμε στην κορυφή. Επίσης τους γονείς μου που είναι δίπλα μου και με στηρίζουν. Από δω και πέρα θα δουλέψω σκληρότερα ώστε να έχω ανάλογες επιτυχίες και στο μέλλον».
Ο τρίτος αθλητής, που πήρε μετάλλιο ήταν ο Μαριγκλέν Ρούσα, που αν και είχε λίγο διάστημα στον Σύλλογο, κατάφερε και πήρε το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία των 85 κιλών στους παίδες με 90 κιλά αρασέ, 100 κιλά ζετέ. Σύνολο 190 κιλά. Ο αθλητής υπογράμμισε στην «Ε» τα παρακάτω: «Είναι μεγάλη η χαρά μου για την επιτυχία μου αυτή και το χάλκινο μετάλλιο μιας και ο χρόνος προετοιμασίας που είχα ήταν λίγος. Δίνω υπόσχεση τόσο στον προπονητή μου όσο και σε όσους πιστεύουν σε μένα ότι θα προσπαθήσω περισσότερο για μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον. Επίσης ευχαριστώ τον προπονητή μου Νίκο Σωτηρίου που σε λίγο διάστημα προπονήσεων με έφτασε σε μια διάκριση».
ΣΩΤΗΡΙΟΥ: «ΦΩΣ ΣΤΙΣ ΜΑΥΡΕΣ ΜΕΡΕΣ»
Ο πρωτεργάτης των επιτυχίων, ο προπονητής του Άτλα Νίκος Σωτηρίου μιλώντας για τις επιτυχίες αυτές ανέφερε: «Στις μαύρες μέρες που ζούμε τα νεαρά αυτά παιδιά του συλλόγου μας σκόρπισαν φως και ελπίδα. Οι νεαροί αθλητές του συλλόγου μας πάλεψαν και επέδειξαν ψυχή πρωταθλητή, έδωσαν έναν υπέροχο αγώνα και χειροκροτήθηκαν από όλους τους παρευρισκομένους και απέσπασαν εγκωμιαστικά σχόλια από τον κόσμο της άρσης βαρών. Τους ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου και μου δίνουν δύναμη και κουράγιο να συνεχίσω με περισσότερο ζήλο και αφοσίωση στο άθλημα.
Το παράδοξο σε όλη αυτή την ιστορία παρόλο που ο Άτλας εδώ και 20 χρόνια πρωταγωνιστεί στο χώρο της άρσης βαρών και παρ΄ όλο που σε όλο τον θεσσαλικό χώρο είμαστε ο κορυφαίος σύλλογος δεν έχουμε: μόνιμη έδρα αγώνων, χώρους υγιεινής, οικονομική ενίσχυση από κανένα τοπικό φορέα και αναγκαζόμαστε με δικά μας χρήματα να βοηθάμε τους αθλητές. Επίσης δεν υπάρχει η ανάλογη προβολή του αθλήματος.
ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ
Οι άνθρωποι του Άτλα (τηλ. επικοινωνίας 6944 - 903.688, 2411 - 110.744)
καλούν μάλιστα όσα αγόρια και κορίτσια από ηλικία 10 ετών και πάνω που θέλουν να γνωρίσουν το άθλημα να έρθουν καθημερινά στην αίθουσα βαρέων αθλημάτων και τις ώρες από 18.00 έως 21.00.


Πηγή:eleftheria.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
back to top