Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

To -απο καρδιας- μηνυμα του 24χρονου


Το δικό του μήνυμα θέλησε να δώσει ο 24χρονος φοιτητής
, ο οποίος σκότωσε με την καραμπίνα του τον 43χρονο Αλβανό ληστή. Ο νεαρός, ευχαριστεί όσους τον στήριξαν, λέει πως το βάρος και οι τύψεις είναι πολλές και επισημαίνει πως θα πρέπει τα όπλα να είναι κλειδωμένα.


Αναλυτικά στο μήνυμά του ο 24χρονος αναφέρει: «Το βάρος είναι τεράστιο και οι τύψεις πολλές.
Θέλω να σας πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους με στήριξαν, όσους ήταν εκεί στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μου και σε όσους δεν ήταν. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου γιατί η υποστήριξη αυτή με βοήθησε να φανώ δυνατός καιννα πιστέψω... Πραγματικά η συγκίνηση τόσο η δική μου όσο και όλης της οικογένειάς μου είναι απερίγραπτη για την υποστήριξή σας... Το μόνο που θέλω να τονίσω είναι ότι τα όπλα δεν είναι λύση. Το γεγονός το δικό μου ελπίζω να είναι το τελευταίο κακό, δεν είναι παράδειγμα προς μίμηση... Σας το λέω ειλικρινά, αφήστε κλειδωμένα τα όπλα. Το βάρος είναι τεράστιο και οι τύψεις πολλές!!!
Επίσης θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του...
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους και πάλι».

Πηγή:gazzetta.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
back to top