Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Μειωση στo εισιτηριο του σινεμα



Έχει και τα καλά της η κρίση.
Αρχίζει και «δουλεύει» ο ανταγωνισμός. Τουλάχιστον στην αγορά του κινηματογράφου. Η κίνηση των Ster Cinemas λίγο πριν από την εκπνοή του 2011 να κατεβάσουν το εισιτήριο στα 6,5 ευρώ έλαβε απάντηση εδώ και λίγες ημέρες από τους δύο μεγάλους ανταγωνιστές, τη Village και την Odeon, οι οποίες προχώρησαν σε σοβαρές μειώσεις και των δικών τους εισιτηρίων.
Πιο συγκεκριμένα ο Ομιλος της Village αποφάσισε να μειώσει τη γενική τιμή εισιτηρίου στα Village Cinemas, στα 7 ευρώ. Εξαιρούνται οι 3D προβολές, όπως και οι προβολές για τις αίθουσες Gold Class και Comfort. Μέχρι σήμερα, η γενική είσοδος στα Village Cinemas ήταν 8,5 ευρώ τις καθημερινές και 9,5 ευρώ την Παρασκευή και το Σαββατοκύριακο . Οπως αναφέρουν οι άνθρωποι της εταιρείας, «η μείωση της τιμής του εισιτηρίου επαναφέρει τη γενική είσοδο στους κινηματογράφους στα επίπεδα του 2002, όταν δηλαδή το ευρώ έγινε το επίσημο νόμισμα της Ελλάδας».
Μειώσεις ισχύουν και για τους κινηματογράφους της Odeon. Η τιμή του κανονικού εισιτηρίου έπεσε στα 7,5 ευρώ και το εισιτήριο των 3D προβολών στα 10, όσο δηλαδή στοιχίζει και στις αίθουσες της Ster. Αντίστοιχα, η Village κοστολογεί τις τρισδιάστατες προβολές στα 12 ευρώ. Στα Ster Cinemas το εισιτήριο παραμένει στα 6,5 ευρώ αν και επιφυλάσσονται εκπλήξεις για το αμέσως επόμενο διάστημα.
Αλλά έχει ενδιαφέρον να μάθουμε ποια ήταν η ανταπόκριση του κόσμου στην αισθητή μείωση του περασμένου Δεκεμβρίου. Ο κ. Χάρης Αντωνόπουλος είναι διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου της Audio Visual που διαχειρίζεται τους κινηματογράφους της Ster. «Η ανταπόκριση του κοινού ήταν άμεση, αλλά ο ρυθμός αύξησης της επισκεψιμότητας δεν απέφερε το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. Οι λόγοι πιστεύω ότι είναι εμφανείς. Το κοινό που πηγαίνει κινηματογράφο είναι αυτό που έχει πληγεί περισσότερο από την κρίση. Αναφέρομαι στο νεανικό κοινό που μαστίζεται από την ανεργία. Με λίγα λόγια από τη μια ο κόσμος αγκάλιασε τη μειωμένη τιμή του εισιτηρίου, από την άλλη όμως δεν μπόρεσε να τη στηρίξει. Είναι λογικό να αναρωτηθούμε ποιες άλλες ενέργειες χρειάζεται να γίνουν, ώστε η μείωση της τιμής να ανταποδώσει ανάλογη αύξηση της επισκεψιμότητας».
Οσο για την πορεία των εισιτηρίων ούτε λόγος. «Ηδη η αγορά είναι μειωμένη κατά 20% από την περασμένη σεζόν. Η ψαλίδα βέβαια κλείνει, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα πλησιάσει την περσινή». Η κ. Ιωάννα Παναγιωτίδου, υπεύθυνη επικοινωνίας των Odeon Cinemas, προσθέτει από την πλευρά της μια χρήσιμη παράμετρο της νέας συμπεριφοράς του κοινού. «Πριν από τη μείωση, μόνο το 40% των εισιτηρίων που κόβαμε αντιστοιχούσε στην κανονική τιμή. Το άλλο 60% υπαγόταν στις προσφορές με μικρότερη τιμή εισιτηρίου». Ολες οι εταιρείες έχουν υιοθετήσει ειδικές προσφορές ανάλογα με πολλά και διαφορετικά κριτήρια (ημέρα, ώρα, κ. λπ.).


Πηγή:thessalianews

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
back to top