Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Συγκλονιζει η απολυμενη με ανηλικο παιδι απο την ΕΡΑ Λαρισας


Κραυγή αγωνίας για το παρόν και το μέλλον της

Την εμπειρία της συγκεκριμένης άνεργης αλιεύσαμε στο σάιτ  imerologioanergou.gr και την παραθέτουμε χωρίς περαιτέρω σχόλια
Το ραδιόφωνο είναι η ζωή μου
Πριν ακόμη πάω σχολείο, ήρθε η πρώτη μου επαφή με το ραδιόφωνο. Στον ημιυπόγειο χώρο των ραδιοθαλάμων του ΕΙΡ στο Ζάππειο. Βγήκα στον αέρα σε μια παιδική εκπομπή.
Γύρω στα 10 μου χρόνια έκανα την πρώτη μου τηλεοπτική εμφάνιση σε μια μεσημεριανή εκπομπή η οποία στο τέλος της φιλοξενούσε παιδάκια… ήμουν κι εγώ εκεί, στην εκπομπή του κυρίου Μιχάλη (δεν θυμάμαι επίθετο).
Στο γυμνάσιο μετακομίσαμε στην Αγία Παρασκευή και έβλεπα το Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ από το παράθυρό μου, από την οδό Γούναρη, και μ” έπιανε δέος. Κατάφερα να μπαινοβγαίνω και να κάνω την πρακτική μου στο πιάνο, μέσα στην αίθουσα της Συμφωνικής Ορχήστρας, στον ίδιο όροφο με το Γ΄ Πρόγραμμα επί διευθύνσεως Μάνου Χατζιδάκι, κι έτρεμα μήπως τον πετύχω πουθενά… μια τέτοια προσωπικότητα, ένα κορίτσι 15-16 χρόνων, τον είχα στα μάτια μου και στο μυαλό μου σαν «μπαμπούλα»…
Ήρθα στη Λάρισα όταν ήμουν 21, και το πρώτο που ήθελα να κάνω ήταν να ασχοληθώ με το ραδιόφωνο και -για καλή μου τύχη- υπήρχε ΕΡΑ εδώ. Έκανα αίτηση και με πήρανε ως δακτυλογράφο, αλλά εγώ φυσικά εκτός από το να κοπανάω τα πλήκτρα μιας αρχαιολογικής γραφομηχανής ασχολήθηκα με εκπομπές.
Μέσα σε 25 χρόνια, δεν ξέρω κι εγώ πόσες εκπομπές έκανα, πόσους τίτλους έβγαλα απ” το μυαλό μου, πόσες ώρες έχω γράψει στο μικρόφωνο. Και στις 11 Ιουνίου ΜΕ ΕΔΙΩΞΑΝ… αισθάνομαι σαν να ΜΕ ΒΙΑΣΑΝΕ… στα 46 μου με ανήλικο παιδί και χωρισμένη… ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ… το ραδιόφωνο για μένα ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ μου… Γιατί μου τη στερήσανε;
Τώρα, με προβλήματα υγείας που μου δημιούργησε το άγχος, κάθομαι σπίτι μου και κλαίω για τη ζωή μου που τελείωσε και απαντώ στα τηλέφωνα των τραπεζών που ζητάνε τα λεφτά τους. ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ…
Ξέρω πώς δεν είμαι η μόνη, αλλά έρχεται χειμώνας και θα είναι ο δεύτερος χωρίς θέρμανση, αλλά ο πρώτος που θα στερήσω από το παιδί μου ακόμη και τα πλέον απαραίτητα. Ο Θεός να μας δίνει κουράγιο, υγεία και δύναμη… τίποτε άλλο δεν εύχομαι. Να είστε όλοι καλά…
roulame , 46 χρ. , Λάρισα


Πηγή:onlarissa.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
back to top